dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Tuesday, August 9, 2011

fine...sy ni mmg xreti bahasa

okeh fine.. 
sy mmg xfaham bahasa.... surrendour!!!!!
sy xpandai nak jaga aty kamu...
sy xpandai nak tunjuk rase rendah diri
sy pom xpandai nak hormat awak...
so what???

do i need to be respectful even u r..... 
xkkan aku nak tunduk kepala, klu ko pandang aku pom x
ko leh buat aku macam2, buat macam aku ni xwujud, pahtu nak suruh aku rendah diri

HELLO...
i dun care k..
u tua ke, u bangka ke, u ni ada pngkat ke, seme org hormat kat u ke..
apa ke?
i xnak ambek taw...
lasom xnak

aku rase behave positif aku bertempat
bukan org cam kamu
yg xreti nak bertimbang rase
sory to say

u x layak utk dapat layanan "menarik" dari i
i xnak mengalah utk reason yg "adat"
saper2 pom, nilai apa yg patut kite iktiraf seseorang tu


No comments:

Post a Comment