dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Friday, August 12, 2011

i nak gtaw yg i nak kawen..

salam awak, sy akan kawen lepas raye ni...
tu je yang die maklumkan..so? 
aku cakap yang go on, p lah kawen, n moga kekal bahgia sampai biler2 n plz jgn jadikan episod kali ni sama cam episod yang dulu..okeh?
pahtu die tanye aku... aku xkesah ke ngan khabaran itu?
hehehehhehe...
aku nak snyum je dulu..
jwpan aku ringkas...
aku utamakan saper yang akan p dulu..
means?
maknenye, die dah tua, aku muda agy, ilmu manusia katakan yang tua akan p dulu dari yg muda, so i thought that u deserve to have somthg that can be ur happiness..
great..
aku dah rase macam len jew, macam dah berjaya dapat takhta even aku dapat rase cam aku yg nak kwen ngan ngan die, pdahal semenya itu adalah sebaliknya...
die sunyi, lepas seketika die tanyer aku balik
do i have any feeling wif him?
i jz say that... wat matter my answers, its all make u miserable...
look...if i say yes, i do love u, then u will think that u r too cruel make me like this
if i say that i dont love u, then u will say that u je yang bertepuk sebelah tangan selama ni
sama je kan..
so mmg patotlah aku xjawab apa2... 
i benda yang saya paham ttg idop ni
"KLU KITE SUKE KAN SESUATU, KITE XLEH NAK BERHARAP IA AKAN JADI MILIK KITE, MEMBIARKAN IA UTK KEBAHGIAAN ADALAH KEUTAMAAN KITE"
BAHGIA AWAK ADALAH BAHGIA SY KAN, 
MMG DARI DULU LAGI, SY SET UP DALAM MIND SY, SY XNAK BERHARAP APA2 DARI AWAK..SY IKUT FLOW JEW, SY XRUGI IDUP KECEWA DAN AWAK POM XGELISAH IDOP TERTEKAN NGAN SY

No comments:

Post a Comment