dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Saturday, September 24, 2011

cube lah bertolak ansur cket ngan org

hahahha... ntah lah, dulu mmg aku bukan camni, lately jew aku macam ni. cepat mendidih, cepat neik angin. Mcm ade sumthing dalam diri, yang duk hasut jgn bagi org pijak diri. So, ngan tangkal tu lah aku mudah nak "hot" klu ade yang xsebulu ngan aku. So sorry pada yang terasa, aku dah letih jadi pasif, aku dah sgt letih jadi pengikut... kali ni, mmg aku nak jadi pemerintah. ho3...
" betol ke klong wak gitu?" aku angguk, umi cam percaya ngan x jew
" yes..i do.." aku senyum sengih..
back to the story k... aku pom xtaw nape aku share bende ni, saje nak penohkan mase aku ngan entry yang baru, he3.
"sy no stop this car, then u leh cakap apa yang u mahu..i penat tgk muke cengkodok u, i letih dgr keluh u.. muke jemput2 u langsung xmenarik minat ku."
" jgn lah...jalan terus jew"
" i xsuke klu i ngah drive, org sebelah wak muke jemput2. "
so...i drop the car near that school. pedulikan apa org nak kate, n paling utama, lantak lah klu cikgu bitara tu nak cakap pe pom. ade aku kesah?? yang repeat exam aku, yng byr pom aku, bile die being a teacher tapi dengan ajaran camtu.. xkkan aku nak sengih jew. MMG SALAH.

aku suke cari pasal? hehehhe... tu bukan kali pertma aku buat keje yang mmg xsepatotnye aku buat, pernah sekali mase form 6, aku terlepas cakap. waktu tu aku kena "seru" ngan cikgu dsiplin pasal buat kuor duit biasiswa byok.
" awak kan taw, maksimum pengeluran cume rm50 sbuln jew, tapi awk langgor arahan tu.. kali ni sy bagi amaran pertma, lagi sekali awk buat..sy suh mak ayah awk dtg. "
that time..mmg aku leh senyum agy, plus ade geng2 aku ag yg len..so xkesah lah klu kena leter camtu, muke slamber, gaya budah xder deria pendengaran yang tgok sarkas. he3
" awak ingat senang ke nak jadi cikgu biasiswa" tu terkeluar dari mlut cikgu biasiswa tu, mybe tension sgt kot, n mungkin jugak tu helah sebagai nak umpan pelajar yng tanggungjawb die tu besar.
"ALAA...SY KLU JADI CIKGU, SY XNAK PEGANG CIKGU BIASISWA" tbe2, rase macam disiku2.. tet... mmg mulut aku yang mengeluarkan ayat tu.
aku nampak cikgu displin yang sowg len lagi menjeling padku.. wat the hell.. its juz happen, bukan niat pom. ci x pakai ayat tu utk tutup salah. Tpi xcakap pom.. pdaku mmg patot pom aku caka cmtu, klu x, aty aku xpuas...

No comments:

Post a Comment