dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Saturday, September 24, 2011

sweet to be 24th at 24/9

i dun think that im too old to being in title 24 years old. its really annoying when sumone wish to see u got marriange. oh...Im really dun prepared for all that things. aku rase sweet sgt, pada 24/9/2011, aku umur 24 thun, wish dari saper yang aku harapkan?  aku harapkan wish dri ummie, tu yang paling penting ngn amat mustahak. then, aku cume harapkan ucapan dari org yang ingat ttg hari tu. that too simple k.. Mengharapkan org yang kite ingt ttg die, n die ulangi perkra yang sama bile tba hari kite, rasenya macam cruel sgt je..
so, pe mission bile dah mencecah 24 tahun.. urm.. think again.
impian yg utama, m jusz want to make my ummi glad wif my success. xkesah lah kejyaan tu camne, tapi biler die bahgia, aku wase macam dapat trofi besar yang org len pom idamkan perkra yang sama.
membahgiakan ibu bapa, tu tanggungjawab anak2 kan..mmg lah ade perkara yang menghalang kite utk "sebulu" ngan dowg, tpi xsalah bagi aku utk membiarkan kite melepaskan apa yng kite impikan utk tgok dowg bahgia dengan kite.
ho3...bimbang lak klu ade yang salah anggap...bukan maksudnye membinaskan mase depan sendiri agar dapat memenuhi keinginan dowg, tapi toleransi dalam kehidupan.
aku pom bukan beik sgt, umi cakap pe...aku buat len. Contoh utama, bile umi suh aku mohon guru or nurse, mase tu kena on9 kat cc, sampai cc aku p mhon benda len. balik tu aku putar alasan bertubi2... haha, bukan sekali, even setiap kali permohonan lepas exam penting, mmg tu lah yang aku buat. waa.. m the most "kepala batu" dalam umah tu...

No comments:

Post a Comment