dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Monday, September 19, 2011

idop yang bru

stage dalam idop..
bermula ngan tangisan dan pengakhirannya jugak adalah tangisan. its normal. Start je mggu kuliah, kepla ligat, bile seme ni nak selesai erk? rase dah malas sgt nak handle sgala hal ni. tapi "mandotori" kena buat, cz apa yang dimulakan harus diakhiri sama ada dengan keputusan yang selari dengan sebelumnya ataupun tidak. 
permulaan sesuatu benda payah, tapi utk mengakhiri sesuatu tu lagi payah kan? rase macam nak mengalah dengan apa yang ada, tapi macam terhalang kerana semangat org disekeliling. 
kt cini aku belajar satu benda, sabar utk sesuatu, bile dah dapat sesuatu bru leh sembur. agak sesuai lah dengan persekitaran dengan status aku kan?  
bukanke petugas kaunter harus msra alam, tapi klu dah muncung cam tapir,muke kelat cam jambu putik, camne aku nak wak muke senyum depan "beliau"?? klu ikutkan panas aty aku ri tu, nak jew aku sembur depan tu jugak, tu pom kira bertapis lah tu, geram xabeh. kan dibayar utk bekerja, so klu aku mitk nak tuko planet pom, n klu tu still dalam skop kerja die, die kena lah uruskan sama ada nak mtk lembaga makhluk asing luluskan pom. kerja takat kerani pom nak berlagak... aku bukanlah nak perkecilkan kerja die, jauh sekali aku nak bangga diri sendiri, dah nama pom kerja. cara laynn "eksklusif" die tu, macam dah bagi hint kat aku nak mule pperngan. 
sabar wahai diri, tggu sttle dul, bru perang k.

No comments:

Post a Comment