dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Tuesday, June 7, 2011

biar je lah die p..

dalam duk layan perasaan, aku pom delete somethg yang aku rase benda tu mmg patot aku buat. aku da pikir apa, n aku rase benda tu yang terbaik. Tapi, bile aku jupe die, n die cam xwape ok, aky nyesal lak delete somethg pasal die tu..
then, aku pujuk diri aku balik, wakpe aku nop sakitkan aty sendiri lepas taw die tu mmg xkkan ade apa-apa. Tu cume apa yang aku rase lah, kwn aku ckap, aku ne terlalu pikir negatif.
Ye kot, aku cume xmaw terlalu berharap pda benda yang pasang surut. 
org tak tahu apa yang kite rase, org xkkan faham apa yang kite buat...
xpew lah...
aku pom nak bercerita panjang pasal seme ni, xkkan jadi hasil apa2 pom. 
kite tunggu jew apa yang akan jadi..
klu die timbul, yup..
aku akan buat-buat menyambutnye...
tapi klu die xtimbul..
aku pom xperlu nak mengejar...
is going to do somethg that torture myself..

No comments:

Post a Comment