dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Sunday, June 12, 2011

motifnye???????????

die sana ::: mana pinggan sy? 
die sini   ::: nie die.. ( sambil tangan sendukkan nasik, mata perhatikan lauk, mana taw kota masih ada lauk yang 
                lum dicebok dari periuk atau terlupa nak "install" sudu ke...
aku        ::: thinking..is she a maid or what???
die sana ::: ambekkan sy air !!!... tersedak ni.. ( ngan muke "jembreng".. muzik tersedak kedengaran)
die sini   ::: urm.... ( sore dalam aty jew )
aku       ::; uh...mood menyampah ( lubang tengkok sempit )
die sana ::: situation.... makan n terus makan, without care about keterhadan lauk pauk untuk santapan org len
aku       ::; raksasa tol...marah2..
die sini  ::; masih kool even dalam aty dah hangat membara,,seb beik aku simpan lauk lagi dalam simpanan 
                kedap mata, n sulit bau... ( simpan dari kena makan semenye )
aku     ::: begitulah naseb kot..

esoknye...
die sana ::: mana stoking sy?
die sini   ::: atas almari...( mulut n kaki serentak.. tangan menguis, mencari barang tersimpan, dihulurkan... )
aku       ::: terlalu obses ngan malas,,,
die sana ::: kemeja? 
die sini   ::: ( as usual..dipakaikan..kunun2 manjew..)
aku       ::: fishy..huh
die sana :;; my ... ( tangan digenggam dan ditunjukkan isyarat memegang beg )
die sini  ::: ( cam the flash.. serta merta beg tu dah disorongkan ke depan muka )
aku       ;;: bossy
die sana ::: nah... ( dihulurkan dan terus melangkah kebawah )
die sini  ::: ( menerima huluran dan turut melangkah sama )

aku ::: wondering... n soalan2 yang pelbagai 
CAN U STOP MAKE UR WIFE AS UR MAID..??
DID SHE HAS TO RUNNING AL THING N U JZ SIT UP WITHOUT HELPING ??
HEY...DO U SYMPATHY TO HER??
U R REALLY2 "GOOD" HUSBAND...!!!!!!
TRY TO BE A GOOD ASSISTANT TO HER? I BEAT U..U NEVER CAN DO THAT !!!!!
SHE RUSHING..BUT U R RELAXING...HELL!!!!!
TOLERANCE...
RESPONSIBILITY
HELPFUL..
UH....

I DONT WANT TO FACE THAT KIND OF SITUATION...
NOT EVEN ONCE !!!!!
aku     

No comments:

Post a Comment