dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Thursday, June 23, 2011

saya suke bile die epy..

xpew lah klu kite ni pernah kecewa dulu, buat sesuatu dengan harapan kite dapat bantu org len untuk jadi org yang lebih baik. Mmg terbaeek kan?  die pom mseti xnak idop dalam kusut, serabot, xsaper pilih jalan yang susah camtu. Idop kan? selalu jew ade yang datang, kdg buat kite senyum, kdg buat kite parah,. cam janji ALLAH..DIE xkkan pernah duga kite, kalau kite nim xmampu untuk menerima semua tu. So, aku pakai ayat tu, semat tol dalam aty, waima susah macam mana pom die, n kalut pada aku..aku akan usaha untuk buat die menjadi yang lebih beik,,,,tanpa arapkan apa2 balasan.. cz aku taw, mmg imbuhan tu xkkan ade, n aku wak keje sia2..xpew2...aku xsuke nak tgok die diperbodohkan..
cukup lah dengan apa yang jadi...he really need to change!!!!!

he is a hero..then, aku xkkan mampu nak tgok die as a criminal, kena ikat, kena caci..
apa yang jadi, tu yang akan jadi benteng idop die..
i'll support u no matter how difficult it is..
u need that...
ur passion is to solve it out...
i'll accompany u..
here..
there...
i'll wif u..
as a gud frenz..

that my promise...


No comments:

Post a Comment