dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Sunday, June 19, 2011

xleh nak kawal mulut ni...

apa kejadahnya alasan camtu, pahtu aku bantai p mengata org ikut suke aty aku jew, hahaha..
perlu pe jadi org yang mulut laser, supaya org yang sekeliling kite susah nak admit yang dowg leh men2 kan kite. kan3?
well, dulu pom aku slow pe, malu citu, malu cini, at the end, tgok pe jadi, aku rase cam mundur gile, tenggelam dalam org yang ramai2, pahtu duk sibuk tanye kat diri sendiri :
1. naper die leh masuk koir, woi, die nyanyi lari muzik taw, men hentam jew, asal lirik tol, aku xpom, tapi dowg ignored...salah aku, pasal aku ignored, xreti nak ajak bahas..
2. dulu pernah pe, aku terkena ngan kebodohan seseorang nim, sampai bile pom aku akan ingat,.. salah aku lah, pasal aku xreti nak perthankan apa yang sebtolnya. waarghh..mase tu aku budak, die lak big boss, mane leh lwn derhaka weh.. 

rugi kan klu idop ni kite cume jadi follower jew,nasihat aku ...pada diri sendiri lah. klu kite xmampu nak jadi leader kepada kumpulan, nper kite kena halang diri kite jadi leader kepada diri kite sendiri, Try berubah, dari dulu kepada yang skrg, lebih beik n lebih beik dari apa yang kite capai. tu baru kehidupan... 

epy apa bile kite dapat bersuara... bile kite dah start berani, walau apa jadi pom, kita akan kuat.. xperlu nak rase takot agy, sebab kite byk reason untuk bercakap klu kite rase teraniaya. Stop being a rudiculous person, n berharap pada org semata-mata. n satu lagi, klu org len xmampu, kenapa kite yang xmulakan langkah.. berjaya atau tak, itu soal kedua kan, yang penting kite cube, n aku percaya, klu kite mulakan langkah, yang org len xkkan sangka, tentu dowg punyer anggapan kat kite jaug meleset, mase tu kowg leh tgok muke masing2, BANGGA


No comments:

Post a Comment