dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Sunday, January 1, 2012

happy new year

okeh...1st of all happy new year. dah masuk 2012, means aku mmg spot trikh yang mmg kena untuk update blog. hahahhaha...wat ever lah.
ngah2 duk struggle stdy utk final exam, aku rase smngat aku dibawa lari, bengong lah ayat ni..dibawa lari??? background muzik "bagaikan bidadari...tomok". ade kena ka??...TOTALLY OUT
dah abeh episod 2011, byk bende yg jadik kan? sama2? aku pom !!!!!
adakah aku ingin menyatakan apa azam2 aku untuk tahun bru ni??..mmg xlah, nak wak pe status yg sama ngan org, xberkenan lasom.
ati dibawa lri?? oh berbalik pada ayat tu..macam mana dibawa lari? diculik? dikidnap? wehh..buta vocab apa ak ni, dua2 tu meaning sama jew. NGOK!!!!
ari ni kite wak CONFIDENT sebagai title isu k? aci?
ok confident, kenyakinan pada diri sendiri tu mmg terbaik. xkisahlah klu org belasah kite ngan macam2 kate, wak ignore jew, wak macam lembu yg taw die nak kena sembelih...(alaa lembu xfaham faham manusia, die xkkan lari even tuan die selalu duk kate, esok ko da xde, so makan byok2 ari ni k..)..leh wak camtu?
confident + degil...cukup sinonim org kate. nak bina knyakinan ni perlu ade degil, klu xdgil selalu nak dgr kata2 org, cnfrm2 lah kite xleh nak go on dengan confident wehh.
wak ape saje, asalkan kowg taw bende tu xkkan bwk bala kat kowg, pandai2 lah nak pilih confident yg mana satu, perlu memlih, pahtu berdegil then baru confident tu timbul.
hahahha..aku rase macam penceramah motivasi jap. 

### moral : confident tu perlukan kecekalan (degil dalam erti kata yg bertepatan ).
       so wahai diri, mane p confident ni? nak berjaya kan dalam exam...xreti2 nak khatam buku??

No comments:

Post a Comment