dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Tuesday, January 31, 2012

ttg hati..

kadang2 nak tulis seme ni rase macam semacam jew.. maafkan aku cz teramat cbuk lyn hati skrg ni, byk bende sgt nak pikir. Xmmpu nak kongsi dengn seme yg rapat, cukup klu aku yang taw ape yang terjdi. Blog ni hak aku, so aku leh luahkan kot cini..xpew kot. 
rase gembira, tapi gembira tu xkkan lame, mmg itu yang biasanye terjadi. Phtu datang lak rase bersalah, abeh klu aku lyn rase bersalah n betulkan ia supaya xjadi kesalahan...bende tu leh sttle ke?
sampai bile nak kene pikir hal org, pahtu lupekan hal aku sendiri..SAKA!!!...
aku juz nak mtk maaf jew kat seme org yang terasa, apa yang jdi bukan dari apa yang aku rancangkan. so plz, stop blaming me..its not my faulth!!!!.
can u plz, juz forget all about that..plz, let me go..let me have my own life. Plz..im begging u.
lupakn semenye..aku pom dah tak sanggup nak pikir. Dah malas nak lyn seme ni, sampai ke thap ni..tahap LET GO..sgalanya n FLLOW THE Flow...
BENGONG!!!!..
huh...pening

No comments:

Post a Comment