dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Monday, January 30, 2012

maafkan aku jika...

maafkan aku jika 
aku terlajak berkata...apa yang terluah bukan seperti apa yang kamu senangi..
aku skdar membasa basi..idup sesunggunya perlukan satu jeritan utk org taw kite sakit..
aku arap engkau mengerti
maafkan aku jika..
aku terlalu mudah mempercayai...
aku mahu dekat denganmu..aku mahu kite lebih erat.,..
kerana itu aku memlih untuk mmpercayai..
n akhirnya aku tenggelam dalam "kepercayaan dustamu"
maafkan aku..jika 
aku menjauhi...
aku berhak memilih, aku dibenarkan utk berkata "ya" atau "tidak"
aku perlukan sesuatu yang lebih pasti..
bukan masanya utk meneka..
apatah lagi untuk membuat jangkaan
maafkan aku...jika 
dirimu aku padamkan..,,
sesuungguhnya...dalam hati ini, aku cube memberi satu ruang yang khusus untukmu..
xperlu aku bicarakan tentang itu
cukup aku taw...
namun mase depan bukan miilik kite..
terpksa aku lepaskanmu...
maafkan aku jika..
aku nampak kerterlaluan,..aku skdar cube menjauhi..
aku mahu melupakan..aku xperlukan kenangan...
maafkan aku !!!!

No comments:

Post a Comment