dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Friday, March 4, 2011

serabot + geram + marah + benci = setan ???


SERABOOOOT
+
GERAAAAAAAAAMM
+
MARAAHHH
+
HATE YOU
SETAN


serabot + geram + marah + benci = setan ... 
ne aku punyer circulation untuk kwn aku, ntah lah leh pakai atau x,...
kwn aku cakap ye dah bengang, masalah byk, neik serabot ken ikir seme benda, then akhir2, gunung berapi dalam kepala die meletup, tu yg die nak jadi setan...aik., parah jugak kawn aku tu
let me think...okes fatma, masukkan diri ko dalam die punyer body, rasakan, pikirkan, nikmatilah "keindahan" kepala otak die yg ngah serabot...

......................................... fasa menyerap ke badan yang lain ....................................................................
 okes... mmg payah, mmg serabot gile, aku xdan lagi nak tanyer, pe pembolehubah yang perlu aku masukkan ke dalam agenda masalah yang perlu aku pikirkan, tapi untuk pembolehubah yang bergerak balas, aku da pikirkan, iaitu kepala berserabot, n aku akan buat benda yang mmg tak tercapai dek kepala org...
aku juz pikirkan yng aku ne 
1. masalah cinta 
2. duit xdak...arghhhh
3. keje xsiap, da hampir masanya untuk di hantar
4. kwn lak duk ajak aku gadoh fasai baju aku byk dalam bilik tak berbasuh.. ( serabot katanya )
5. proposal, mak ai... urm

da jadi camne, klu ditambah lagi ngan masalah anak sedara kentut depan2 muka (konon bergurau), rase2 mmg kena terajang, silap hb, aku bagi tomoi siam..
so, conclusionnya, mmg munasabah lah cik cikgu tu menjadi "setan"... dah masalah pom pelbagai.. hehehehh


No comments:

Post a Comment