dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Thursday, March 10, 2011

shut up

taufan tension melanda..( starter ayat dah drmatik...apa daaa), eisyh...parah, nak upload gambar pom xlepas, sekaltan apa lak kali ne, merapu lah..
camne, aku xpernah cakap kat ko apa2, so pe jadi, y u cant be shut up...
eisyh...xbermakna aku cyp, aku leh handle segala benda ne, aku perlukan masa lah untuk sttle downkan semua ne
even apa yg berlaku "kekurangn dalam pertmbahan" "ketiadaan dalam kecukupan" 
n pelbagai bentuk lagi, aku xpernah cakap kan? 
urm... parah lah. Aku xnak cakap cz aku senang handle seme benda tu sendiri, 
byk benda yg ada, tapi byk benda yg kena dikeluarkan buat permulaan ne..
lagi satu, apa yg diharapkan bukan yg seperti aku daapat sekarang..
ye2, bukan salah ko...bukan salah aku..bukan salah sape2, juz give me more more more time..
i need to take carea about of this, 
juz keep silent, n wait for another step from me...
yup, war begin again n again..
no on care, no one know,...
plz... keep silent..

No comments:

Post a Comment