dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Thursday, March 3, 2011

fening punyer owang

p cam biasa lah, tapi bile dah sampai kat kelas, rase semacam je, mana student aku ne, xpernah nak cukup klu malam akhir stiap minggu. 
" mane din? " xtahu, die mungkin datang kol 9 suku kot.. aku dah melopong, apa ke hal lak budak tu datang tgh2 kelas, sesuka aty jew
"die ingatkan kelas kol 9 suku, kan malam ne sains dulu..jadual baru" sowg lagi bersuara. tu die, dah mengingau lah tu, aku rase ri tu, aku dah cakap, klu kelas yg xde add math, cam biasa, math dulu, pastu baru sains..
"cikgu kol lah die? " aku lak yg kena, 
" sowg msj die suh dtg...." 
" din xpakai fon cikgu...kami xde no fon die..." pulak da, parah2...
kelas da lah start lewat, da logik lah klu aku nak pusing ngajar sains dulu, dak budak yg datang awl ne, xkkan nak berjanggut tunggu turn math, 9 suku 6t, cari hal tol lah....
pastu aku mulakan lah kelas cam biasa, math dulu lah..sebut cam biasa kan... 
lepas agak2 kelas da sepi, ada lah sore tu berbunyi..
"cikgu try kol die, no fon mtk ngan cikgu shahril..." aku angguk, cadangan yang bernas, tapi...
" kol wape skrg?" soalku..
" 8.50" aduh...betapa lah bijak n bernas cadangan anak2 muridku, ade lak bagi cdangan pukul2 camne, da lewat lah syg2 ku...cerdik jugak adik2 aku ne bagi cdangan...
kol 9 suku...
kelas math abes, aku pom kuor ambek angin, tu die, din da dtg, tersengih2... budak2 ape lagi, duk serbu die... lantak lah, aku nak cakap pe, hahahhahahahah... da rugi satu bab ngan aku

No comments:

Post a Comment