dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Friday, May 20, 2011

ari ne sgt xsama cam semalam

tibe2 tajuk enry aku jadi cam sdih gilerr...byk benda yang duk bersngkut paut dalam kepala otak ni. Rasse geram kat mambang tu pom xabeh agy, ne xdtambah lagi dengan seme banda ni. arghhhhhhhhh...serabot
mane leh kite kecewakan org len semata mata nak buat kite bahgia, xbetol lasom prinsip tu. Tapi, mana lah aku tahu seme ni akan jadi,...dalam camne skalipun aku tetap kena pilih, bahgia die, atau bahgia die di sana? bolok abeh..parop !!!!!!!!!!!!.
pengorbanan keran ibu bapa, itu jew yang aku pegang setakat ini..moga jalan yang aku pilih untuk bahgiakan org tua ni sentiasa ada keberkatan. N untuk die.. " m really sorry to break ur heart.., u never understand y did i do all of this, buat m sure, that it is a best think for u".
Moga yang aku buat ni, dapat menyedapkan aty aku juge... insyaallah. 
xder sebab untuk aku terus terjerat ngan rasa serabot xabeh ni, nape aku xbiarkan semenya berjalan cam xde pe2 yang berlaku. Cukup lah, lepaskan apa yang ko rase, ko xmampu nak lalui,..then cari jalan len yang leh gantikan apa yang xder. Mmg yang akan berlaku, xkkan sama seperti apa yang telah berlaku, tapi itu kan satu keindahan, membiarkan setiap peristiwa berlaku dengan jalan n isi yang berbeza, asalkan kite yang lalui.. pengalaman.. !!!!!!!!!!1

No comments:

Post a Comment