dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Monday, May 16, 2011

mesin taip..

name temuduga, tapi aku xrase cam real pom, selamber dekkk jew aku buat. p pom ngan muke xtaw pe2, cam innocent sgt3. stedy r kan, name pom kena pakse, so mmg aku set kat mind, aku p pom da cukup bagus. huhuhuhu
p masuk, aku isi form jwtan kosong, mmg sengaja aku kosongkan bahgian jwatan kosong yang dipohon cz aku mmg xtaw menahu apa yang company tu nak..ho3.
pahtu aku disuruh menaip guna komputer dalam 5 minit, not bad, byk jugak aku leh taip.. tukang tgok tu pomnampak cam impress jew ( mmg betol kata mak aku, yg aku ne perasan )
then, disuruh neik atas untuk 1 lagi task, wehhh..mana aku taw nak gune menatang ne,,gile, aku xpernah sentuh mesin gedebak ne.. jgn lah wess ( blink2, aku xpandai, tapi xsalah aku nak try ..lingkupkan sudah )
tet2...tet2,... aku menaip mengikut surat yang diberi, tang huruf besar tu aku dah gagap2, tu xmasuk nak p enter ayat kedua, wess..apasal lah mesin ne xadjust cam lappy, aku xretilah nak suh die tu hujung surattu, aku enter, tapi naper masuk space dalam n makin dalam..engong
hasilnye, mmg surat aku dah macam surat tak cukup justify...
semkin ke dalam, n semakin penghujung kertas..
n ditambah corak2 bunga ( huruf bagai2.. bulat, cina... lintang )
kan aku dah mention, aku xreti lah mesin tu... maafkan aku... 
lepas tgok hasilnye, aku gelak sowg2, weh... apakebenda lah aku buat tu, xlulus lasom nak jadi kerani.. 
hehehehehehhe
apa daaa...
sudah, xpew, aku da p, so klu xdpat, bukan salah aku
my dad selalu jew salah faham..aku cakap len, die duk cakap len..
sebab tu mak cakap " ang nanti nak kwen, ang kena cari org yang pandai, yg educated "
aku da faham...he3

No comments:

Post a Comment