dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Thursday, May 12, 2011

jgn cuba menguji diriku..

statement tajuk tu cam klise jew..hampeh kan? xde pom sebenarnya, juz nak isi kan blog ne ngan apa yang patot jew. kwn aku kate nak cari seseorng untk dijadikan teman kite bukannya gampang, pom xmudah,..kenalah buat ngan lembut dan paling berhemah.. kena ade interview jugak erk. enough..sy da kunci aty saya dari mereka2 yang hanya nak men2.. xkkan k !!!!!!!!!!
kalaulah aty tu leh kunci camne, mmg best kan? maslhnya aty aku ne kdng mudah terlembut.. seme org pom camtu apa, bukan seme org atynye batu...kan3?
i'll watching in investigate who ever want to be close wif me... even apa pom, sy adalah penyiasat ngan terbaik untuk diriku sendiri,.. awaw ya, klu sampai kamu berani mencuri aty sy..
superb tol cctv ne, agak2 lah kan..heheheeh
jgn men2 same sy kan.. TATAP MATA SYA ( mama bertha...sinetron bwg putih bwg merah )
cam exsyen jew budak ne..acukan pistol pada kucing... JGN BERGERAK, KLU X, SY AKAN TEMBAK KAMU..!!!!!!!!!!!!
bukannya aku ne nak memilih2, tapi aku xnak skrg ne elok, tapi akhirnye jadi semacamm..contohnya 
take note ::; di awal kawen ( dibaca dari atas ke bwh ), akhir2nya ( dibaca bwh ke atas )
tragis2... wekzzzzzzzz




No comments:

Post a Comment