dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Saturday, April 23, 2011

destiny

org kate dengan 1 perkataan kite mampu menyuarakan segala yg terpendam kat ati kite... contohnye... bile sowg ppuan bergadoh dengan kekasih atynye, dan di akhir pergadohan itu, ppuan tu akan menyuarakan 1 perkataan " FINE" that means, mmg ppuan tu bengang sgt3, pada mase itu perkataan tu membenarkan segala yg die pertikaikan, mengukuhkan segala hujah2 yg disuarakn sebelum ini, bukan kata mengalah tapi satu tanda di mana die akan menang... skema molep ayat aku kali ne. hehehhehe
ntah lah, stu benda yg terjadi, n kite xleh nak pilih apa yg patot kite pilih.. as a solution, aku cakap kat diri sendiri "biarkan segalanya ditentukan oleh takdir, n x bermakna apa yg aku ada sekarang, aku perlu pertaruhkan walau aku tahu pertaruhan itu tidak lasom merugikan aku" 
well, i m not enough a good advantager.. ( cam berhasrat untuk menjadi seorng yag pandai mengambil peluang ke atas org len )..oh tidak...
so, apa kaitannya dengan pic di atas eh? 
artis itu : NO KOMEN
artis ini : BIARLAH RAHSIA
aku      : aku bukanlah saper2, so aku akan kata... i love him, buat i love my mom... i love him but i love my 
             future, i love him, but im not strong enough to deny my mom...
that its... biarlah hanya takdir yg tahu apa yang terbaik untukku

No comments:

Post a Comment