dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Sunday, April 3, 2011

laki aku nsem..

dulu aku ada bat entry pasai " klu aku jadi surirumah sepenuh masa kan?" kali ne aku nak continue, tapi tajuk die " nanti bile aku dapat laki nsem "
ok... first kena lah buat pendahuluan kan...( teacher fatma kat tuisyen tu ajar, klu nak wak essay kena ada introduction, isi, dan cnclusion..)
saper2 pom nak kan klu laki die nsem, aku tgok ramai jew yg lawa2 cket tu dapat pasangan yg cun, nsem giler2. xjadi hal pom, zaman skrg ne bukan zaman beatiful n the beast agy, ppuan yg cantik bukan hanya untuk balak nsem, n balak yg buruk bukan untuk awek yg buruk jugak. xder hal lah klu kowg ne jenis xlawa tapi niat tu nak dapat laki nsem..( untuk anak2, kan nanti dapat anak comey2..org kata lah, aku tgok xjugak, kan3?)  seme leh dapat asalkan tahu teknik mengorat yang betol..( aku bukan nak ajar teknik mengorat k)
jom, p pada isi2...
aku ::: woi... jap g nak kawen nak buat camne? ( kira masa ne, aku, dayah, n mok da dapat laki nsem.. angan2 tol)
cikgu ::: xnak lah buat grand2 sgt, aku kan org kg, nak buat biasa2 da lah ( yg penting kena sanding.. aku nak wak pameran laki aku nsem )
sis da ::: aku klu boleh nak lah ada sanding cket, aku kan anak sulong... ( ngan pakej, aku nak wak poster yg ada muka aku n muka die kat seme tiang menuju ke umah aku )
aku ::: aku nak wak kecik2 jew, paling xpom, aku nak kasi kad yg ada muke aku n muke die, pastu cenderahati tetamu tu aku nk bagi mug yg ada muka aku ngan die 
............... masing2 tersenyum ..............................
aku : korang nak bulan madu kat mana 
sis da ::: dalam msia cukup lah, klu boleh xnak p bulan madu pom, aku nak ronda jew tiap2 ary kat bdor tu ngan kat kg ni, jalan kaki jew..romantis ( padahal nak pamer laki kat org kg, yelah klu bulan madu luar kg, org xkenal lak, org xkkan nak bercerita )
cikgu ::: aku lak nak bulan madu kat cameron jew, tiap2 ary aku upload gambar dalam fb n blog.. korang leh tgok k.. ( taktik2 melariskan perbualan org yg die ada laki nsem )
aku ::: aku xnak bulan madu, aku nak kenal2 kan die kat sedara mara aku seluruh msia ne ( hahahha, niat yg sama, ak nak show off kat kazen2 aku laki aku nsem )
......................................... aku ngah senyum ................................................
aku ::: korang nak pggil pe erk kat laki korg 
cikgu ::: aku nak panggil hubby..singaktan tu b.. ( sengih2... )
sis da ::: aku nak panggil kanda aci x? org zaman dulu2, ..namak lembut cket 
aku  ::: aku nak panggil die .................any suggestion??
............................. senyum lagi .....................................................
aku ::: nak tggal kat mane lepas kawen 
sis da ::: nak duk kl lah, cepat dapt keje 
cikgu ::: kl kan sesak, mesti ko bantai ajak die p pasar malam tiap2 ary, p pasar tiap2 pagi... weekend lak ko ajak die neik lrt, bus utuk p mall kan..org ramai, luas pasaran
sis da ::: agak2 lah weh ( dalam aty angguk ) ko lak..?
cikgu ::: aku nak duk yang penting jauh dari siam... 
aku ::: xnak laki ko kawen ngan ppuan len kat siam kan..macam lah ko leh ikat laki ko tu 
cikgu ::: of cz lah, besar cabaran duk kelantan, ganu, kedah...eae.. ( kawen sempadan thai )
aku ::: aku xkesah duk mana2 pom, yg penting aku akan keje satu tempat ngan die..aku akan cuba
sis da & cikgu :;; spaya senang ko ikut die, n tahu segala aktiviti keje die, klu ye p outstation pom ko akan jadi partner yg leh ikut die kan
aku ::; SENYUMMMMMMMMMMMMMM
...................................... THE END ..........................................


No comments:

Post a Comment