dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Sunday, April 3, 2011

KeEp AwAy FrOm My Boy

" keep away from my boy k... die hak i "..menjirus jirus air liur menyimbah mukaku
" erk" ngan mka selamba, tu jew yg kuar dari mulutku..wahahahaha ( hati keji - best menambahkan perisa sakit aty )
" ko jgn nak men2 k...die hak ak" mkanye merah padam..marah lerr tu
"ha ah..aku ske men2.. " teeeeeeeeeet...diam jew die, aku rase die dk memasukkan beleran2 dalam meriam, pastu die bom kat aku... 
" dah xpandai nak jaga bf, ngaku je lah..xyah duk sound2 org.." 
" ok.." tgn k cepat menekan button keypad, satu persatu huruf ku cantumkan,,then siap, ayat2 tu sudah berada dalam wall fb ku... "
" cishhh... ko kenapa erk? cari fasai.." 
" aku suke propaganda.. " 
teeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttt...
peperangan baru meletus, klu sebelum ne perang di awal kanak2, kali ne, aku akan jadikan ia perang saraf.. mai tgok sape menang
strategi akan disusun, biar lambat jadi, tapi asalkan kesannya makan masa untk dilupakan, lagi ramai die kumpul bala tentera, lagi banyak bala yang akan dilimpahkan padanya...
kenapa erk aku buat seme ne..cz :
1. betina tu jenis suke mengadu ( gedik )
2. babitkan ramai org ( bala tentera yg akan ku sumpah menjadi bala bencana )
3. cz die punyer mulut leh tahan berlendir...so aku perlu polish pakai "pampers" yg paling kesat ngan "gam" yg paling lasak..
wahahahahahhahahahha....

No comments:

Post a Comment