dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Wednesday, April 20, 2011

unwritten..

ari tu kwn ade jugak tanye, naer dah lama xupdate blog? aku jawab : bukan xnak update, tapi otak kosong, tambah2 byk program yg kena aku sttlekan. uruskan borang tu ini, tolong mak wak kuih agy, malam2 p ngajar. kalut2... spjg aku xmenulis ne, aku rase aku dapat belajar somthg...
1. klu kite geram + xpuas aty ngan seseorang, means kite pom pernah buat dowg xpuas aty, bile jadi camtu, xlayak untuk kite berdendam atau bagi balasan kat dowg ( sudut angel jap )
2. cube trime bantahan org dengan silent mode.... kita xangguk, xya... juz trime seadanya, klu itu rezki kite, 
   insyaallah kite akan dapat kan ?
3. bukan seme org leh faham kite, kecuali org tu yg berada dalam situasi kite.... ( ada terasa ngan seseorang, tapi
   da ok...peace )
4. bile kite nak jadi pemimpin, kite kena jadi yang terbaik, jgn sampai kite "didoakan" macam... org ngah geram
   cakap pom men bedal je kan..bukan ke kata-kata itu doa?
5. buat sesuatu, biar ada perancangan...klu x, org len susah, kite akan berganda susah...
wah..byk gile kan... byk benda yg berlaku, yg kdg kala buat aku sakit aty, buat aku maki2, buat aku tersedak, buat aku menyampah, buat aku terganggu..buat aku tergugat...
niat aku, aku xnak kerana aku, org len akan rase camtu... so, be the best... jgn susahkan org len cz kite pom xkkan suke klu org len susahkan kite

No comments:

Post a Comment