dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Saturday, April 30, 2011

encik blog

ari ne sy arap sy encik blog dapat bantu sy tenangkan diri sy sendiri....sy xder org len,kecian kat kwn2 sy yg dah dgr citer sy berulang kali, mesti mereka bosan kan?
encik blog... sy rase sedih sgt, 
tapi sy xleh nak nangis, cz sy xrase dengan air mata tu leh hilangkan seme rase gelisah dalam hati sy ne... sy nak epy, sy nak rase gembira, sy nak rase yg idop ne xcemas cam sekarang
sy nak idop cam gambar di atas, tapi mana boleh, idop tanpa ada secalit rase gelisah, means idop tu xberapa nak sempurna kan, n itu jugak tandanya kite ne xcukup nak sempurna menjadi hamba yang tabah dan sabar
so?
sy xnak pikir laki, pasal ini...
cz sy tahu tentang sesuatua, tapi sy kena pastikan pilihan sy yang len xder niat yang buruk... sy ade family, sy nak mereka setuju n bahgia ngan keputusan yang saya buat, bagi sy mase untuk nilai apa yang terbaik...
sy pom xnak pikir pasal..
gambar ne ttg apa erk? tentang.... something that we can'nt sharing.
pom xnak pikr fasal jadual aku yg mmg carca marba...ntah pe2 lah, ngn pelbagai aktiviti yang tak pernah aku schedule kan dalam mane2 meeting board aku.. 
cukup lah, apa yg telah aku tanggung, aku sedang menunggu suatu ary, yang mungkin ary tu aku akan bahgia ataupom mungkin aku akan menjauhkan diri, tapi skrg ne aku leh angkat sign " aku xnak berharap " cz die makin jauh jew gayanya... 
at the end of this entry, aku juz leh...


wassalam encik blog




No comments:

Post a Comment