dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Monday, July 18, 2011

ANDAI...

DIE : jom kawen ?
AKU : waaa....( sengih dalam aty, sambil muke wak blur )... urmm
DIE : kite dah kenal masing2, rasenye parents pom xkesah kan ida?
AKU: mmg parents xkesah, tapi ida nak tanyer something, n tolong nilai balik..pilih ida untuk kawen sebagai teman ke sebagai penganti ??
DIE: teman n penganti...
AKU : m not going to be penganti kepada saper2..
DIE :..................................................................................................................
AKU: ( dalam aty: aku xdapat die pom xpew, asalkan aku tak dijadikan bayangan kepada sesiapa yang die nak gantikan, biar sedih masa ni, jgn nanti menyesal berpanjangan).
DIE: ida xsygkan awie ke?
AKU : ntahlah...sampai skrg pom ida xpernah kata yang ida syg kat awie, bagi ida lebih beik ida anggap tu semua sebagai tempoh "berkawan" bukan berkapel untuk kawen.. 
DIE: ida beik, selalu bagi die support untuk idop 
AKU : yup...m doing all that bcz ida benci org lemah pasal somebody else, dalam idop ni mmg kite kena hargai apa yang kite ada n kite sedih bile apa yang kite hargai tu hilang, tapi tu bukan caranya untuk kite ni lalui idop ni.
DIE: so ida buat tu untuk apa?
AKU: ida buat utk awie, untuk awie sebagai manusia, n paling penting untuk awie sebagai seorang lelaki.
DIE: ida xde perasaan kat awie ke?
AKU : u warn me to not being in love with u, n u alwayz remind me that u r too scared to face this kind of relationship again.. i am juz respect ur decision
DIE: xkkan lah xleh nak agak, cara layanan, segala apa yang awie lakukan itu tandanya wie syg kat ida..
AKU: ida xharapkan seme ni,,,lasom x, bagi ida, ida set dalam mind,..u r not going to be mine....ida juz nak tolong, even ida khayal pom untuk benda ni jadi, tapi itu bukan priority utama ida. 
DIE: jadi yang sah bagi awie, n bantu awie untuk lebih kuat...
AKU : tanpa jadi yang sah pom, ida leh buat benda yang sama...i'll. that my promise until u find other ones whose really match with u
DIE: awie pernah cakap, nak kawen ngan ida, awie jupe parents ida, malah awie pernah mention that im never find someone else, bcz im juz want u!!!..i'll wait for u after 2 year..dont u remember bout that?
AKU: yup..ida ingat, cume ida juz anggap benda tu macam gurauan..n ida pasti seme tu gurauan...

*pls...klu padi, katakan padi, xperlulah aku bertampi2...

No comments:

Post a Comment