dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Tuesday, July 19, 2011

kite berani

" aku syg die sgt2, tu yang aku perthankan gile2 hubungan ni,"
"okeh....macam lah ko taw die tu hak ko skrg n selamanya "
"ko xrase apa yang aku rase..n aku percaya ko xpernah sygkan seseorang macam aku syg die "
huh...eaewww... 
" xpew lah klu aku xfaham apa yang ko rase, tapi rasenye ko perlu faham somethg... buat pe nak berkorban pada benda yang bukan lagi milik kita?"
"aku syg die wehh...syg sgt..aku xtaw macam mana idop aku klu die xder"
" ayat, macam org xde pedoman...gile apa...bergantung idop mana someone else, then apa guna tuhan bagi kite nyawa asing2, tubuh asing2..?"
org kata aku ni terlampau direct klu bercakap, xreti nak tapis2, biar lah...sampai biler aku xnak ada anjakan paradigma,  lantak lah apa yang org rase, apa yang penting, aku xnak jadi mangsa lagi. dalam soal ni pom...lemahnye kite klu sanggup hilang "snyuman" kerana kehilangan seorang kekasih..eisyh, trademark zaman bile tu, zaman laila majnun? uda dan dara? 
"klu macam ni perangai ko, sampai bile2 pom ko xkkan ade teman?"
tbe2 jew mesin dalam kepala aku ni running laju2... erk, aku xder teman? erk? hahahahaha...org yang taw akan taw, soal aty perasaan aku xleh nak propa lebih2...lemau!!!!!!!!!!
" klu ko syg, ko cakap ko syg, ko buat macam ko syg...jgn ko nafikan..nanti melepas"
dah ni, isu apa lak? xfsal2 aku kena dgr taklimat ni... pegang pada satu benda "KALAU DIE HAK AKU, N MMG HAK AKU, TERLEPAS BERJUTA KALI POM, DIE TETAP AKAN JADI MILIK AKU SATU ARY NANTI"
alaa..aku tahu lah kena usaha, tapi tapis2 lah klu nak usaha, xkkan nak p wak signboard kot..canang satu dunia aku suke die, aku rasa  aku lum cukup bersedia lagi nak jadi fofular kerana "kejadian" itu..
"xsalahkan klu aku pertahankan apa yang aku ada"
" mmg lah xsalah, malah benda tu oke apa..cume yang senget tu klu ko dah mule yakinkan diri ko yang die tu "sesuatu" pada ko, n ko xleh idop tanpa die"
kite tak idop sekarang kerana seorang kekasih, biar lah die nak pergi..nak lari ke...biarkan jew. apa yang perlu kite tbuat, kite nilai... berharga ke untuk kite perthnkan sesuatu yang dh layu? yang mmg xder apa2 rase pada kita.. klu kite dapat pertahnkan pom..bahgia ke kite ngan zombie tu? that y aku pilih jalan ni, usaha bertapis2... then pasrah, ikhlaskan apa yang berlaku...SIMPLE, IDOP XSTRESS...

No comments:

Post a Comment