dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Saturday, July 30, 2011

cinta dalam hati

*diiringi lagu cinta dalam hati* (bapakkk jiwang) urm...cmne nak mula erk...(pdhl dh mula pun). tiap kali on mukabuku mesti muke ko ak cr..baik jgn tnye aku y y y and y?...so what? mukabuku aku! lantak r nk tgk muke sape pun kan...ko ade??...strek 2 d poin la, (bm spm pun x lepas de ati nk tulis bi).beb, ko bukak mata ko luas2 erh, ak juz tulis sekali je nih..aku suke ko la beb, dh lame dh.long time ago go go go..p ko xtaw psl ak mmg xmo ko thu....ye la.u hv everthing..ai have nothing u noe...actually, silap aku gak, duk pegang pepatah lame, biar spesis ko yg mulakan dulu..(pepatah ke??)..p ari ni...ak dh x pegang dh.sbb 2 ak anto msg ni kat ko..jgn terkejut beruk dh r.t abes lari sume fannnssssss ko!(ade ak kesah!!)..x kisah la ko ngah ketawa berdekah2 ke, terguling2 ke, terlentang ke..ap yg penting..ak dh luahkan isi ati aku...ak suke ko r beb..p aku bkn minah jiwang, minah rempit,or minah2 yg ade kat malaysia nih.. aku minah yg sukakan ko jerk!..xlebih x kurang..2 je r ak nk gthu..................mekasih...................haish! malu lak dh nk send kat ko...mawnye ko ketawakan aku sampai putus urat perot...naye je kan...cmne nk fc 2 fc ngan ko t...xleh jdi ni...nk send ke x? nk send ke x? nk send ke x?...law x send letih je aku type long2 ni...arrrrrrrrrh!! seeeeeeeeennnnttttt jerk..


minah
xyah signature..komputer maa..


ni sume permainan mate ni!! (adnan sempit punya pasal la ni)..hak cipta terpelihara..

ni kwn aku punyer post, kdg2,...dalam idop ni kite xleh nak pendam nak jadikan suatu tu rahsia selamanye. kena jugak meluah even kot dalam bentuk cmne pom. gud luck beb

No comments:

Post a Comment