dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Monday, July 18, 2011

die n aku

sejak akhir2 ni ak rase byk duk update fasal soal aty jew...klu boleh mmg nak lari dari pikrkan seme tu, tapi tolong gtaw aku untuk xpikir ttg hal tu. dalam kepala ni terlalu byk link utk benda tu, even dalam setiap kedip mata mesti xlepas dari dapat hint ttg itu... wat de hell!!!!!!!!!!
so ari ni aku nak buat himpuna soalan...
mane taw kot die leh bace blog ni nanti n die faham apa yang bersarang dalam kepala aku ni..
1. awk dengan sy camne? kapel ke? kawan jew ke? dalam kepala ni keep wondering, u treat me as a special person person but u never mention bout that...
2. awak pernah cakap...awak nak kawen ngan sy... maknenye???
sy xpasti yg awak cakap tu cume "pemanis" atau betol2, cz sy xnampak macam awak bersedia untuk kearah tu
3. sy tahu awak xdapat nak lupakan apa yang berlaku..dulu2, then sy ne sebagai apa? penganti or penawar? 
4. dulu awak kecewa, sy ade...awak cakap sy ni penguat semangat..sy xkesah cz sy mmg nak awak anggap sy camtu, even sy xkesah klu andai kite xde jodoh n awak pilih org len tanpa tgok sy sekalipun..awk berhak utk cari bahgia...n mmg u r really deserve untuk tu. sy xpew, sy kuat lagi utk melangkah untuk cari yang len
5. bile awak jupe parentz sy...sy yakin yang awak serius tapi macam xwape sgt jew, byk lingkup dari yang straight...rimas duk pikir.,
6 saya tahu awak byk masalah, dan sgala masalah tu buat awak rase "takot" nak mulakan sesuatu yang baru, sy xhalang, pom saya xkata yang awak perlu lari dari rase camtu...cume sy musykil. kenapa eh awak pilih sy jadi kawan awk? sy ni terlalu cetek dalam pengalaman, jauh sekali nak superb dalam selesaikan masalah awak. Tapi awak kata "i m a best motivator for u".

urrrrrrmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment