dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Sunday, December 26, 2010

aku ngan fb....xreti eh

saper ada masalah yg sama ngan aku?
xreti nak update post dalam fb?
aku lerr tu..tgk jew lah fb aku...status tu xreti2 nak tukar, payah lah..
statement2 ne bukan mainan aku...
nak tulis pe? aku chat? aku demam/
sekali dua ye lah,.aku leh agy tulis tapi klu nak continue aku mmg xreti...
sowy lah seme2...dari suh aku update status fb..
lebih baik aku conteng blog aku ne...
lebih tenang disini...cukup selambe aku tulis apa2 pom..
kot fb tu glamour sgt...aku xuke...
itu lah kenyataannya kan???/

2 3 ary lepas, mak sepupu aku bagi beras kampung...
pahtu balik2 umi suh aku tampi...huhu
reti ke aku nak tampi beras ne? 
camne lah org tampi beras cik kak oii..pahtu abah aku mai, tanyer aku buat pe tampi beras...aku cakap lah nak buanng sekam? benda camne sekam beras tu erK? aku pom kurang faham...aku angguk jew ari tu, malas nak tanyer lebih2... 
inilah sekam padi...biasalah org kg, buang sekam guna tradisional agy...mane nak abeh kan? 
mmg lah beras tu hancur, tapi sedap, manis...
tambah2 klu buat nasik lemak..xmelekit nsik tu jadi sebjik2 ..cantik lah kan?
abah aku ne jenis bnyk cakap cket..dia tnyer aku..antah beras..tol ke ejaan tu?
aku pom buka mulut nganga....apabenda lak tu...
aku cari xjupe lah pulak...urm...mybe org luar pnggil len kot...aku ne org kg..duk trganu lak tu, tu yg panggil camtu...sowy lah seme ye.
ok lah tu untuk ary ne,....aku nak p solat jap..nsik lemak beras kg ader kat dapur,...
leh p makan jap..sedap



No comments:

Post a Comment