dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Saturday, December 18, 2010

semacam jew aku raser...

warghhh...
naper erk xcam dulu? rase semacam jew...jenuh weh tanggung camne...tanggung pe der?
tanggung rase haty lah....
huhuhu...
malu lak...xpasai2 merona kulit aku...wahahahaha...perasan seh,..biaq p lah...blog aku, ikut suke lah aku nop tulih pe pom....dari awal2 aku buat blog ne, aku nak seme respect ngan seme benda yg aku tulis...batok xabeh2..aku baru teringat yg cik nurse suh beli ubat batok..weh..ader ke ubat batok kat kedai runcit tu..malas lah pulak nak p. ujan lah..cejukkk...
so, nak cakap pe kalau cik nurse tanyer? urm...nak pikiw2...cakap jew lah, kedai da tutup ke, ubat batok da out of stock ke..xpom ubat batok yg ader da expired date. easy...
xgitu....???
weh..cik nurse tu bukan jenis leh kantoikan mudah2...dia len, kena bagi alasan yg paling baik, n yang paling senang untuk di sahkan..
tu lah...nak kena pkiw lah ne... nak cakap pe? alaa...bucuk2..coe lah xbeli ubat...
6t kan die cakap pe lah...nak buat camne, terpkase lah aku p cari jap g,. mtk2 lah ader, xlah aku kena ceramah pjgn ngan cik nurse tu.. malas lah aku nak dgr syarahan die..

No comments:

Post a Comment