dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Sunday, December 19, 2010

terkonfius jap...

xlama da...bulan 1 jap jew g.. semalam aku da try tanyer pihak yang terbabit.
dye cakap aku leh p lapor diri tahun depan,, ne da disember, means xlama da lagi kan..
klu boleh, mmg aku xmaw involve ttg hal ne, aku nak p yg lebih ade matlamat yg jelas...
aku mengitung hari bukan untuk yg lapor diri tu je..tapi untuk 1 lagi event yg terindah pada aku...
weh...aku xmaw kawen agy lah...
engage? not now...lum agy lah..
i;m not prepared yet for that responsible...
urm... aku utnggu bulan 1, klu xder aral, leh jupe lagi..
enjoy...wink wink...
huhuhu..
nak p mane erk? nak p utara lah...
nak picnic sana lak...
ngan saper?
hahahaha..ngan saper2 jew...
xpenting pom untuk org len taw..cukup untuk aku taw jew..
kan3?...
untuk malam ne punyer event, aku kena buat bbq...
sebagai satu majlis sambutan untuk ahli kuarga yg baru...
pah maghrib da start bakar2 ayam..
5 ekor...cukp lah tu...
untuk 30 org jew pom,..
mee gorng, sosej, ikan bakar..
mybe da lebih...letih tu mmg lah,.,.
tapi enjoy bile dapat jupe ramai2 ne...
esoknya, aku kena p umah pak sedara lak,.,...
makan2 cket...
wah....leh tahan pack jadual aku ne...
dari balik uitm, trus ader xtvt yg xleh nak dielakkan,,,,,
apa2 jew lah kan...
jemput2 dtg malam ne... huhuhu

No comments:

Post a Comment