dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Friday, December 17, 2010

demam lah weh....

seminggu bercuti dari mem'blog' cz program yg terlalu padat..penat weh. plus agak memeritkan bile kena pakse involve dengan pelbagai aktviti. Aku ditauliahkan sebagai Leftenan Muda, untuk pasukan apa?rasernya xperlu untuk dicanang...
adakah dengan aktiviti koko ni menganggu kita punyer kitaran pelajaran....4 me, xder lah......lasom x... as long we pandai nak manage time, bile stady kita stdy..bile kena koko, balun lah buat koko habis habisan...
itu untuk aku lah..aku punyer managemnat camtu, cz tu aku tak suke nak tangguhkan kerja shingga terlalu kalut untuk dilakukan serentak...
bile melibatkan fizikal, mental ne... kena lah careful syg2 ku...yg satu use brain, yg stu use ur phisycal...
kena tersgt pandai manage time.
mmg lah berkoko ne penat, ngah2 padang kawad, kena buat itu ini dalam satu mase..masuk utan lah, kotor lah...disiplin kuat lah..byk weh...
kerana itu seme aku suke koko ne..buat aku lebih pandai menghargai mase sepenuhnya..eppy !!!!!!!!!!!

ne pom aku baru jew sampai umah kol 10 pgi tadi..ngan demam, selsema, batok,.,pakej..
huhu...
as long aku leh gerak, aku xkesah lah..demam tu kan ke satu pengorbanan untuk setiap dosa yg kita lakukan...
sebenarnya aku rindukan blog aku ne....
I MISS MY SHAFASYU....

hidung ne,...biasalah selsema kan..kena redha..

huhu....


kat sana, mase program tu, aku pom sempat lah dermakan darah... da lame weh..dekat setahun da... at least tercapai juga even dalam keadaan seakan memaksa.. well..penyakit lame dtg agy, pitam lepas ambek darah...kenapalah aku ne camtu.. eisyh.


naseb beik sempat aku gtaw nurse tu yg aku nak pitam... klu da, mesti heboh.,..malu2...
apa2 pom bersyukyur sgt2, xpitam sepenuhnya n leh dermakan darah..jgn bimbang untuk bertambah berat badan...mitos jew tu... mengarut je.. pengalaman aku, bile aku derma darah, aku makin susut cz aku mmg xlalu makan cz teringatkan darah.. merah...wekzzz..


so, automatik, aku leh loss weigth..

k lah...
mase untuk ambek ubat...
demam....
urm..




'

No comments:

Post a Comment