dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Saturday, December 11, 2010

hari yg indah...

eae..in love ke huda syuhada ne? mane ader... aku letak pic ne untuk ketenangan aku.. sygkan diri, sygkan setiap apa yang berlaku n akan berlaku pada kita, walaupun pahit, tapi tetap kena anggap semua tu satu keindahan yang subjektif. 
huhu...org demam pom tetap makan ubat untuk sembuh. ubat tu pahit kan? begitulah kita kena aplikasikan teori dengan ubat tu dalam setiap detik keindahan kita. 
even hari ne agak sama dengan hari semalam, tapi aku tetap bersyukur. ALHAMDULILLAH ya allah..
kau temukan aku dengan ari ini, n kau temukan aku dengan detik ini. Sungguh bermakna..
even jauh dari family ( xlah jauh sgt pom,, dalam setengah jam jew dari umah )..
aku tetap dapat tgk mereka, well, tiap2 ary aku balik umah dengan kereta sewa. Xkesahlah, asalkan aku 6pak senyuman mereka, taw apa mereka makan, chat ke x. bergelak ketawa.. tu ubat paling mujarab untuk setiap gundah aku.
aku taw umi susah... aku pom bukan nak menambahkan susah die pom..xlasom.
itu lah pentingnya LOVE dalam hidup kite... syg org disekeliling kite, syg apa yang berlaku pada kita, syg kan diri kita yg utama, sygkan nyawa kita..syg kan apa saje yg membuatkan kita meningkat umur dari masa ke semasa. Dengan cara tu jew, leh buatkan kite tersenyum jew... cz bile syg, biler tersenyum itu tandanya kite BERSYUKUR..
kan itu sifat mahmudah... so, jgn salahkan apa yg berlaku, jgn hukum situasi menjadi satu kekejaman... jgn tudingkan kesakitan pada stiap luka...
hayati diri kite, kerna yg baik terlalu agung...terlalu byk sampaikan kita tak perlu untuk berasa begitu sakit dengan setiap penderitaan..

usaha lagi huda syuhada... ok? syg awk...


No comments:

Post a Comment