dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Thursday, December 30, 2010

bengap...mulut nop mampus

arghhhhhhhhhh..
klu xtaw, xyah cakap lah weh...ya allah, tabahkan aku...kuatkan aku dalam segala hal, klu benar apa yg diperkatakan, redhailah aku untuk itu, namun seandainya, aku yg betol, aku mohon...beri sedikit pengajaran untuk dirinya.
arghh..
tension, benglap, giler...bangang, eaisyh. xtaw usul pangkal, ttibe nak mengata kat aku, nak mampus. Hari ne, aku sabar agy, esok luse, aku klu aku meletup, ko ingatlah pe yg ko cakap ri ne. well, ari ne, mulut bangang ko tu buat aku terasa, tai esok luse, ngan ko2 aku sembelih.,..
bengong..cakap ikut suke jew, ko ingat ko pandai sgt? ko taw serba serbi...bangang....nak mamus unye ppuan gedix. Gedix, geletik, bangang...

p/s dari side yg positif
jgn lah emosional sgt, take it easy, jgn marah2 camne, kena sabar byk2...hal ne die tak taw, tapi ko taw apa yg berlaku kan, so xyah tunjuk lemah depan syaitan kecik tu... (ops, terlebih jahat cket )
kena kuat, kena kuat...kena kuat untuk lalui segalanya...ok.

No comments:

Post a Comment