dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Friday, December 10, 2010

kalau xcube, bile agy kan?

dengan ungkapan tu jew, aku kuatkan diri pgang stereng kete ri ne. selama ne, takot tu melampau lampau... tambahan pulak tu, kete kat umah hak milk kekal ayah.. klu jadi ape2, aku lah yg kne. letih lah ri ne, sharian duk pusing2 bdor kt. Urm...
tapi menyeronokkan, dapat cabar diri dan seterusnya berjaya. huhuhu..epy2...
lagi seronop bile dapat jupe seseorang yang da berbulan2 aku xjupe, n leh luangkan mase byk2 ngan die. epy2 agy.
letih jgn kata lah, cam nak tercabut pinggan ne rasenya, xlaratnye. huhuh..
pengalaman ri ne, mmg sgt mengujakan.. alaa, mybe bukan untuk org len, tapi tersgt ye untuk aku. yes... aku berjaya.. aku mmg handal dalam menangani perasaan takot n sanggup cabar diri.
tahniah wahai huda syuhada.

esok 11hb...
kol 9 bertolak dari umt ke uitm... nak buat pe? sminggu ? honeymoon tyme n tyme nak manjakan diri seperti tidak selalunya aku dapat. Ruang untuk diri sendiri semata-mata.. bercuti ke?
eisyh, aku kan pokai, ne ada duit nak bercuti.. well, nak p majlis lah. Pentauliahan pangkat untuk pengawai leftenan muda pertahanan awam malaysia.
awesome...
bombastic..
dari first time aku masuk, klu berbaris, org len ngan uniform masing2, kiteorang ngan sluar track n baju oren tu jew. Uniform mmg xder.. tapi semangat uniform tu ttp tebal, bertahun kami bertahan.. n akhirnya sedikit demi sedikit keadaan mulai menmpakkan satu pembaharuan yang buatkan aku terseyum bangga. Tahun 2, kami dapat full uniform. alhamdulillah sgt. k lah setakat ne jew... bye

No comments:

Post a Comment