dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Tuesday, December 21, 2010

bukan memilih tapi terpaksa menolak

masuk kali ne merupakan peluang kerja yang ke6 aku tolak...3 sebagai admin dalam office,  bahagian marketing lah,purchasing lah... semuanya temuduga kat kl. yang aku xleh p cz de hal yang kena aku uruskan... warghhhhh..sedih2..
lagi 3 keje kat ganu ne..simple jew, kerani biasa..jurujual, ..pom aku tolak kerana waktu keje, gaji xberapa ok... aduh...
memilih sgt lah kamu ne.. tu jew lah yg org taw..masalah aku, saper nak dgr?????
akhirnya, aku ambek keputusan untuk lapor diri bulan 1 ne... tu jew yg aku nampak sekarang...kan klu ader keje len aku lari lah...aku xkesah sgt..asalkan mak aku tak terbelit kening pikir, n aku tak rase takot2..means apa yang aku pilih itu adalah yang terbaik.,..
insyaallah...

No comments:

Post a Comment