dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Thursday, January 6, 2011

arghhhh..angin godzilla aku da mai..

dari petang tadi aku tunggu blog aku ne loading...lambat giler, tup2 aku bosan menunggu..aku tutp lah. Phtu buke balik, jadi balik camtu..geram aku..camner lah aku xhangin.( angin godzilla aku da mai )
godzilla ke ne? raksasa ultraman ne..hehehehe

2 3 ari ne, byk benda yg bebankan kepala aku ne..sampai berat kepala aku ne nak pikirkan. Urm..tapi hidup kena diteruskan, bak kata kwn aku sowg ne..idop kena kuat, kena tenang...jgn gaduh nak menangis or nak putus asa. OK2...aku usahakan untuk jadi kuat..cam ultraman yg leh lwn raksasa di atas. 

sabar..sabar..idop ne kena byk bersabar, lagi byk kite bersabar menghadapi dugaan..lagi manis dugaan itu.. erk?


wah, klu da ader masalah, kite ne senang jew sebut ALLAH, tapi klu ngah epy susah nak ingat. Nsihat tu untuk aku lah, bukan untuk org len. Bile da ditimpa masalah tu, tu maknanya ALLAH nk suh kite ingat kat DYE lah...
aku cam ustazah lak...xmaw lah..juz beresan cket2 seblum aku terlajak pikir benda bukan2..
entry kali ne juz nak suh aku bersabar jew...mmg hampeh kan..



No comments:

Post a Comment