dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Thursday, January 6, 2011

perkara yg mmg xleh nak dilupakan

dari kecik sampai besar, macam2 yg aku lalui..tpi ader beberapa perkara yg aku xleh nak lupakan sampai sekrang. Meh, aku citer.ader carta ne..

  1. Dikejar angsa waktu p tadika
dulu2, aku p tadika jalan kaki jew ngan sepupu aku..lelaki. Trek aku kot belakang umah org, kot semak2... pahtu kuar depan umah org. mak aku xkasi lalu kot jalan besar, bahaya katenya..yelah wktu tu baru 6tahun. Nak melintas jalan pom xberapa nak reti lagi..p tu cam biasa jew lah, tapi sampai satu part tu mmg aku kecut perut. Binatang leher panjang tu mmg mengerikan aku...eisyh..mule2 tu nampak cam berni nak p karate angsa tu, tapi biler da dekat, aku pom pecut wak larian 100meter, pecut habes daya. Takot lah..angsa tu punca trauma aku yg pertama.


     2. perkara kedua tu waktu darjah 5.
malu, hehehehe..nak citer ke ne? urm...sambung len kali lah...nak tgk tv..tatata

No comments:

Post a Comment