dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Sunday, January 9, 2011

JiWa KaCaU

jiwa kacau? aku kah itu? xder lah...jiwa aku xpernah kacau except aku sendiri yg mengacau bilaukan life aku sendiri..hidup ne selari jew pada aku, yg tggl jalan mana yg kite nak tuju.
"Cinta itu buta...armada
"salahkan bile aku mencintaimu..."
" dan berharap engkau kan menjadi milikku.."
"walau byk yg bilang kau xpantas untukku"
"syg ku mohon jgn tolak cintaku "
" jiwa ragaku ini hanya untukmu"
" aku rela berkorban demi cintamu itu "
"biarlah org berkata apa"
best pe lagu itu, ditambah bile teringatkan drama cinta buta semalam. Kool jew... well, aku kena ambek rangkap lagu itu for my inspiration. 
yg sebenarnya lagu tu byk agy, cume xyah lah aku nak masukkan dalam entry ne. Buat penoh jew 
"syg ku mohon jgn tolak cintaku "
" jiwa ragaku ini hanya untukmu"
" aku rela berkorban demi cintamu itu "
"biarlah org berkata apa"
"manusia tiada yg sempurna"
"ku terima angkau adanya"
"yg penting aku bahagia "
wah..sambung agy. hihihi... lagu tu mmg kena ngan jiwa aku lah. Teringat kat seseorang yg pernah cakap camtu kat aku...hahahaha.. 
somthg that i kne, but u can't know. 

Ne ke jiwa kacau? xder lah..ne jiwa ngah bling2... for wat? nothg... 
byk yg duk pikiw ne klu org nak tahu, tapi klu pikirkan sgt pom bukan kemana pom. Berserah jew cz aku da buat part aku, n aku taw part yg aku buat tu seperti mana yg diprogramkan pada aku. My life is alwyz my life, jgn pernah org nak disaster my life without my permission k. I dun care wat ever they want to say, yes i'm pekak, tuli, buta...semuanya.
But u alwayz kena ingat... selama ne, i idop with my decision, bile da sampai part ne, y u nak dsturb my happiness? kena nk kena letak papan tanda untu i kena ikut? kena nak kena tunjuk map untuk i pandu? arghhh...
rimas... i taw lah u selame ne berkorban untuk i, i xsalahkan u. Tapi untuk kali ni u salah k? i jew selalu nak follow ur flow, alwayz n almost every single time. pLZ, give me some chance untuk i buat map hidup i sendiri. Bukankan u jz jadi perunding i, bukan penentu i. U selalu bagi kebebasan kat org len, tapi bile turn i, u buat macam2...xadil. Xadil...

damn... disgusting person alwayz make me blaming 4 my self. Uh...


No comments:

Post a Comment