dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Saturday, January 29, 2011

seme yg awk cakap...200% xleh pakai...

novel sye, hati sy, n die...

sye : bile sy tanyer awk syg sye ke x..?
die ; ye, sy sygkan awk sgt2...
haty sye ; mangkuk ko, syg aku konon, ko leh terjun lombong lah...(geram)

sye : sye sowg jew ke?
die : ye awk sowg jew xder org len...
haty sye : erk? iye? aku cam nak letak signboard besar2 kat kepala aku nak tunjuk "tanda soal" kat die..

sye : tol ke?
die : sumpah syg..
haty sye : men sumpah erk, ko tipu..aku sumpah ko jadi katak longkang pembentungan... bau najis.

sye : awk janji xkkan ader org len selain sye?
die : ye...sye janji. janji sgt2..
haty sye : agak2 ko lah kan, klu aku bagi ubat lawas kat ko setengah tong besar, ko mesti xkkan kuar dari jamban kan? aku sukeee..

sye : jgn curang belakang sye k
die : xder..sye xcurang..sye cyg awk jew
haty sye : ok, ko mmg xcurang belakang aku, cz depan2 aku ko leh wak macho mencurangkan diri...xheran

sye : kite putuslah, sye xsanggup lagi nak tahan ngan perangai giler betina awak ne
die : plz, jgn camtu... sye sygkan awk sgt2..awk nyawa sye, sye xleh idop tanpa awak
haty sye : lantak lah, ko nak bernyawa ke x? ader aku kisah..klu lah nyawako tu leh beli, aku sanggup beli..leh jugak wak spare part idop aku ( hahahah)

sye: awk xkkan berubah...
die : sy janji sya akan berubah...sye janji...
haty sye ; janji, janji, janji....da berat janji ko lah, xtaw mane lagi nak simpan. semuanye berabuk, semuanya hangin xder yg nyata

sye : kite putus..xkira, putus jugak
die : ooo, awk kira sy jew yg curang..awk pom pernah curang ngan sye, ingat tu
haty sye : hampeh... ape da, aku curang...sowg jew, tu pom mase aku confius nak pilih die atau mamat tu. die da curang byk kali, setakat yg aku taw, ne kali yang ke6 die curang..

sye: menyesal sy kenal awk
die: sy mtk maaf, sy janji xkkan ulang lagi benda tu
haty sye: janji lagi? janji ko tu lasom xlaku lah... ssetngah sen pom xlaku... 

sye: sudah lah...
die : awk..sy sygkan awk, awk xsyg sye ke?
haty sye :well, syg aku ne flexible..aku bukan syg ko sgt cz aku mmg dari dulu susah nak cayakan laki, so klu xder ko pom aku leh idop.. ko tu kudis jew dalam idop aku.. buat serabot aku jew. 

sye: ntah..syg ke kat awk..
die: awk..plz...plz...plz
haty sye: blah..blah blah..blah...

die : pls..maafkan sye, jgn tggalkan sye..
sye : BYEEEEEEEEEEEEEEE

haty sye : hehehehe..ko kan "market"..p lah jual diri ko kat betine len, so...p je lah.. bye3


No comments:

Post a Comment