dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Thursday, January 20, 2011

die yg dulu-dulu

Kan best klu die still cam dulu, 
cam zaman2 sekolah dulu..
arghh...mase berubah, org pom akan berubah mengikut keadaan semasa..
xleh nak salahkan die jugak, die berubah kerana keadaan sekeliling yg banyak mempengaruhi die
kalau lah die tu still cam dulu, agaknya, aku pom xleh nak jadi cam sekarang..
klu aku leh berubah n pada aku perubahan itu kepada yg lebih beik,,,
camtu jugak ngan die, mybe perubahan die adalah yg terbaik untk idopnya. 
his life is his choice,, bukan hak aku nak tentukan apa die nak jadi, camne nak plan hidup die. 
itu bukan hak aku, totally aku salah..
rindu die untuk tgk die yg dulu2...
nerd jew, budak skema, manje pom ader, pelik... kemas..
manis..yup, dia amat manis..
xsangka, kita kenal dulu, n sehingga kini kite still cam dulu..
walaupun ianya da berkurang, tapi bagi aku still sama cz dulu pom aku selalu elak untuk jupe die..
bukan aku xnak jupe die, tapi rase kebudak budakkan aku, kekampungan aku, ketidak sosialan aku,,
buatkan aku terbatas untuk jupe die selalu.

sekarang tetap sekarang..
yg dulu2 tu aku xleh nak buang, pom aku xleh nak suh ia berlaku lagi...
biar lah..xpew die nak berubah..
juz doakan die...




No comments:

Post a Comment