dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Saturday, January 29, 2011

wallawei...

wallawei..ko nak jadi model? 
ha, trkjeut aku bace statement camtu, okes2, aku taw ko cukup pakej, cantik, bergaya, daring, suke glamour tapi ko xrase ke ko tu kontot? mane lepas weh? statement aku ne cam org jeles jew kan? ye ke? lebih pada geramm ne. Dulu ok jew duk kg, mmg lah agak menonjol..aku cukup bersimpati dengan cita-cita kamu itu... tapi pikiwlah weh,..ko duk cibuk jadi model, aku lak yg kena jwb ngan ceme org..keje giler lah. 
lantak ko lah weh nak jadi apa2 pom pesan aku ko kena ingat yg ko tu still budak kg, dulu berendam ngan air ujan.. p sekolah baju pom kuning jew xcukup nila, kadang tu cam terangkat jew baju ko tu pendek. still makan pengkek pisang...dalam bahasa kg tu lepeng pisang. 
cukup2 lah ko p ushar mamat2 kaya raya, glamour2..udah2 leh. xcukup ngan tu, ko p tayang, heboh kat seme org ko ngan dowg..malu lah cket. klu xpikiw fasal diri ko pom , ko pikiw kat mak ayah di kg.kecian kat mereka...

patut ke aku post entry ne?
lantak lah...ne hak aku...


No comments:

Post a Comment