dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Saturday, January 22, 2011

xder citer


urm...bosan pom ader, bukak2 fb tgk macam2 ader kat dalam tu, ader yg duk sibuk fasal jiwa celaru lah, gadoh ngan mamat ngan title "bf" lah, macam2. Bcer punyer bacer, aku sampai lah part bacer ttg si budak ne. Aku pom xreti nak komen fasal lifestyle die, macam2 yg berlaku, sampai aku xreti nak titlekan pasal status die.. nak bagi signal 'kasihan?',,or nak bagi signal "padan muka?" .
at the end, aku decide untuk xmbek port fasal die. Susah lah, idop die bukan cam idop aku, makan nasik guna tangan ngan jari 5 batang, idop die cam makan nasik kena pakai sudu, sudu lak kena yg branded, lauk lak xmaw lah ikan masin + sayur timun cam aku.( tersirat ) Terlalu len... tapi, kami ttp rapat, dahulu lah, kini xsangat da. 
die cakap die ngan blink2 skrg, siap bintang cinta2 + bulan2 rindu + awan2 syg duk sibuk bergelek kat kepala die. 
No wonder lah aku, cz die da byk kali fall in love, da byk kali "down". Bru2 ne ngn seseorang, berstyle jugak minah ne pilh, dulu pom branded, kali ne mybe versatil... pakej tu tetap diutamakan. 
die kan cantik, cute, daring, pandai kenyit2 mata..so xder hal lah klu bab mengorat ne. SYABAS.
doa aku satu jew...aku nak die brubah. xmaw lah cam gitu lagi..sakit mata lah, rimas dgr org mengata kat aku, byk sgt benda yg aku kena telan cz of her... 
xmaw lah terikut2 kan rase haty yg dendam tu xabeh2..sampai biler nak dendam, bukan leh bwk ketenangan pom, lntak lah yg da jadi tu, even pahit mane pom tetap ader salah kite gak...

xleh nak salahkan org, die jahat, die buat kita camne, camtu...padahal kite xhitung ttg kite... klu kita yg xtrime die, xkkan benda ne berlaku..

"PPUAN YG BAIK, UNTUK LELAKI YG BEIK..UNTUK DAPATKAN YG BEIK TU KITE KENA UBAH DIRI KITA JADI BEIK DULU"



No comments:

Post a Comment