dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Thursday, January 6, 2011

ary mengupload gambar

ha..tu die, bile angin nak upload pic aku mrebak menjadi virus kepada diri sendiri. Urm, pic2 ne da lame, time watikah pentauliahan ari tu, byk lah sgt, tapi xmaw lah aku upload seme. Cket2 da r, ne kan kot blog, upload byk2 kan penuh pages aku. Time to upload the photo...


nie lah keje aku waktu stdy2 dulu. Aktif koko, xkralah muka nak burn ke, nak pgsan ke cz berjemur tengah panas. Aku suke..koko ape ne erk? klu kat u dipanggil SISWA SISWI PERTAHANAN AWAM (sispa), klu peringkat national kite panggil JPAM..first2 dulu, aku xminat gak nak involve benda alah ne. Almaklumlah, aku tringat time kat teknik, teruk aku kena training sowg2 cz xpandai kawad. Kwn aku sowg ne minat sgt benda2 camne, tambah2 waktu tu mmg pendaftaran untuk koko len da byk yg penoh, so..ne lah alternatif terakhir aku..
first year dulu, azab weh..baju xder.. org len bukan men bergaya ngan uniform macam2 gaya, kiteorag juz ngan tracks suit, ngan baju oren tu..bygkan. Nak berlagak cket, terpaksa lah kena kawal diri, kan org cakap lak, berlagak xpadan ngan gaya. 
masuk 2nd year, kami da dibekalkan baju...wah berkbar2 waktu tu..aku ne lak jenis yg suke involve, mmg seme benda aku join, xkesah lah even untuk apa2 pom.. bukannye rajin sgt pom

org cakap involve ngan koko ne, xelok...kena hentak2 kaki lah..perangai cam jantan, muka lak xleh nak mekap2 lah..burn jew. aku tolak mentah2 pendapat tu...mmg lah kiteorg ne meradah utan, panjat sane,panjat cini, terjerit2..tapi itu yg buatkan kami ne ppuan yang independent..tegar. kuat, lasak.. 
xkesah lah muka hitam..kawan2 aku ramai jew yg cantik2, ayu2..masuk jew benda ne..bile da ader da;am skuad, kena lah buang keayuan tu, bab2 mekap..nak bergaya sakan tu kena tolak tepi. Dalam erti kate yg len, kami ne ade 2 personaliti, dalam keadaan biasa kami pom cam ppuan len, tapi klu da ngan seragam..kami kena buat cara org berdisiplin. Kan bagus tu..anak2 aku 6t pom, aku nak suh dowg involve benda ne.. INSYAALLAH...

No comments:

Post a Comment