dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Sunday, January 2, 2011

epy gak kan klu dapat jadi ckgu?

klu ikutkan, aku dari kecik xminat nak jadi ckgu, common lah klu cikgu tnyer pe cite2 aku, aku cakap nk jadi ckgu, hakikatnye...yg tu jwpan paling senang, cz aku malas nak menjwb lebih2 ngan cikgu tu.. hehehe
nak dijadikan citer, tadi aku p lah interview untuk cikgu..dalam spesifiknye ialah cikgu tadika, ajar dak2 kecik yg baru nak pandai belajar. aku ne pandai ke nak lyn budak2 ne? eae,,buatnye budak tu buat hal, hyperaktif, xfasal2 aku kena maraton ngan budak tu sekeliling tadika. Tu bru sowg, klu sepuloh camtu, da tentu2 aku dapat markah cara hidup sihat aku Aplus2...
sepanjang temuduga tu byk lah jugak, penemuduga tu tanyer..n nasihat yg anak org tu tetap anak org, bukan anak2 kite, bukan sedara mara kite, so better u jgn usik budak2 tu, even nak cubit pom xdibenarkan k. Ingat tu... yeee...aku angguk. best pe

No comments:

Post a Comment