dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Friday, February 4, 2011

bile org xfaham kite.

tajuk simple..tapi xmudaj untuk diterima. Bile org xfaham ttg kite. Mcm2 lah yg akan jdi kan? nak2 klu org tu yg paling dekat ngan kite. Real punyer upset... aduyai. 
biler kite selalu faham die, buat apa die suh kite buat..niat kite cume satu semoga suatu hari,die akan faham kite balik. Tapi cayalah, kalau da selalu seseorang tu berjaya untuk buat kite faham die, die xkkan nak faham kite lepas tu da. Kecian yang jadi mangsa tu kan... kecian.
aku xreti nak sambung entry ne..pikir2 (versi jimmy neutron)
1,2,3. start. Ok..camne, sebenarnye aku xkisah lah klu die xnak faham cz aku selalu beralah untuk die. Tpi kali ne stop, aku xmaw jadi mgsa agy..aku xlarat da. Xabeh2 nak hentam aku..aku om xtaw lah salah aku pe. Ngah sedih ne..sgt3. 
xleh ke die faham, apa yg aku buat seseudah pikir dengan rasional.. aku da timbang baik dan buruk setiap keputusan yng aku buat. Bile aku mintak pendapat, die syp, tarik muka protes . Dalam aty aku da leh agak..dengan muka masam+ syp..means peluang aku utk kena hentam adalah byk. pastu, aku cakap lah sebab2 nye.. aku cakap tegas, klu aku caka berlembut, da tentu pendapat aku akan dipijak2.. bukan aku xkenal die.
Uh... alik2..pas buat perbentangan idea..buat debat cket2..aku menang tapi dengan cagaran, mogok utk xbersuara bermula. Dummm..dalam erti kata yg len, aku kalah lah weh.
wahahahaah..xkkan nak sedih jew kan, so aku kena cakap aku kuat.
"YA ALLAH JKA BENAR TINDAKANKU, AKU MOHON KUATKAN AKU..JIKA SALAH TINDAKAN KU, AKU MOHON BERIKAN AKU PETUNJUK"


No comments:

Post a Comment