dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Thursday, February 17, 2011

14 feb 2011

request minggu lepas : ajarkan ttg jantung...

so, aku pom suh lah asisstant aku lukis, 1st tu die kaler ngan pensil luna biasa, tapi buruk cam budak sekolah rendah bru belajar warna..aku pom suh die kaler guna cat poster, baru comey gini
dengan megahnye, aku bwk p kelas malam tu...hahahahah, sebelum budak2 tu ketawa, aku da gelak dulu.. jantung pe warna warni cam pelangi ne, cnfrm lah malam ne aku kena kondem ngan budak2 pmr tu...
"cikgu..cantiknye jantung cikgu..kaler2... " dalam aty aku...' a'ah..arapkan kowg mai lukis, mmg xder lah. byk komen lak"
"cikgu..jantung pe warna pink...?" warghhhhhhhhhh...
"cikgu..balik 6t, sy na bedah jantung sy, sy nak tgok urat jantung sy ader x warna hijau.." aku senyum2 jew, dalam aty panas membara. 
"ok..tgok gambar ne, xnamak boleh dekat2 ckit..." ttbe yg sowg tu melulu ke depan, dekat ngan kepala lutut aku die port meja..geram lah weh. agak2 lah, nak tgok gambar tu ke, nak aku tendang...esiyh..
" ha...mizi, awk tolong terangkan tentang peredaran jantung ne..." aku bagi arahan... memandai jew
at the end aku jugak yg terangkan tentang jantung ne.aduh. Tapi alhamdulillah lah..budak2 faham...cume sowg jew yg nampak ternganga..okes, mnggu depan, sy bagi spesel kelas kat die ne.. insyallah...

No comments:

Post a Comment