dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Wednesday, February 23, 2011

grammar spm

request : xmo buat essay da, xpandai
uh...da klu x buat latihan, macam mana nak pandai. (aty aku da mule terbitkan rase geram). pahtu nak blajar apa minggu depan? 
request : grammar...
aku : set 
.........................................................................................................................................................................
kite belajar simle jew ary ne, grammar , present tense, past tense...tu jew. Aku sengaja x fotostat nota-nota tu, aku nak suh dak2 tu salin. Biar melekat cket dalam kepala, tapi biasalah, yg remeh, saper nak ambek taw, ade lah sore sumbang kate..xleh ke fotostat, 
hello...u yg nak exam, or sy yg nak exam? soklan dalam aty, aku sempat jeling jew.
ok...latihan
tukarkan "get" kepada past tense da setrusnya
get..got...gotting
oh no.....bahasa mane lak ttbe kuo gotting ne? aduih..sabar2... urm, byk nye tanggungjwb aku sebagai guru english. 
urm...sabar lah ye, dapat essay..ya rabbi, bahasa ape ne? agaknya die buat karangan bm dulu, pastu baru tukarkan kepada bi, mmg lah ayat busuk tahap longkang. macam mane nak tolong dowg ne..kecian2

No comments:

Post a Comment