dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Friday, February 18, 2011

TUMBUK...

Ari ne mmg geram giler,... aci tak klu nak tumbuk2 jew..geram wesss. 

klu ikutkan aty ne, aku nak jalankan misi berdendam... tapi kena lah ader strategi, mane lah men buat jew kan? camne erk.... tapi jenis aku ne, klu aku xsuke, aku tunjuk muke xsuke, klu aku suke, aku tunjuk muke suke. mane leh nak balas balik apa yg die da buat... urm
tu lah org kata, bile owg tu beik, lum tentu die sebaik yg kite sangkakan... ary ne segalanya kire jelas lah.. mamat tu even ### pom still leh wak org camne. Syabas gile... tahniah. nak jew aku wak piala kejohanan kat die.. kurang ajar!!!!!!!
okes ah tu..die da dapat pasangan yang kurang iq, cam psiko pom ader..kire ngam lah tu. N kejayaan pada aku jugak cz da berjaya buat somthing pada die ( ayat penyedap diri sendiri ).
Giles... xsangka wes, hati ko sebusuk tu..n xsangka ko sezalim tu... sarban kat luar, aty hitam... arghhh... 


No comments:

Post a Comment