dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Wednesday, February 9, 2011

aku dan duniaku

klu ikutkan ri ne still byk misi yg aku xcapai sepnohnye.. nak basuh baju xjadi, sbun da abeh, tup2 p beli sabun, adik lak duk sumbat baju die dalam mesin tu..esok lah pulak turn aku. Semalam da niat nak cover bab 1 n 2 sains tingkatan 4, da biul aku rase rase. Tu lah da lame sgt x sentuh buku, kena pikr cket, aku pom da blur. Aduh lah... arap2 malam ne xmencabar sgt, yg penting aku xcover budak tadika (upsr), hehehe... aku ambek pmr. N si twins tu..malam ne bukan malam dowg, kena tunggu minggu depan. penat...sakit kepala lah bile kena stdy balik..tol2. Jenuh aku..
da 2 ary aku p mengajar, n 2 ary jugak aku ngan kwn aku tu lah kwn yg pertama sampai kat pusat tuisyen tu, kalah anak murid tu. Pelah punyer anak murid, xhormat tol. 
lepas letih2 aku stady, aku pom tgk fb..pahtu p youtube jap layn cikgu syida.. at the end aku stady balik..pastu..tension. warghhhh letih lah bace dan mentelaah benda alah ne. naseb beik lah sejam jew, sejam lagi math, xlah aku tension sgt... pening2... malam ne, aku nak mulakan dengan sains lah, senang cket...n jgn lupe bace doa, bgi salam...abehkan pom dengan doa n salam ye CIKGU FATMA
soal cikgu ne... aku mmg dari dulu xminat utk jadi cikgu, walau apa jua keadaan, kadang kala bile dilantik jadi mentor utuk satu2 subjek, aku da lari awal2,,, mmg hampeh tol. xminat lasom nak jadi ckgu ne.. tu fasal lah kot mase isi borang u, aku p isi jauh2, cz aku taw mak aku masti marah bile aku xisi permohonan utk ke kos pendidikan. Larr,,aku ngan die bidang n minat len2..mak aku cikgu, aku lak xminat jadi ckgu. salah kah aku? huhuhu
abeh dgree, tup2 nak sambung master in education...xpew lah, ambek haty, mane taw bile kite ikut apa yg mak kite nak, idop kita lebih cemerlang... xgitu. INSYAALLAH...
sejak2 keje ne terisi cket mase aku, siang ngan homework..malam n mengajar..ari xmengajar, aku sibuk webcame ngan die. he3.. ader rahsia besar yg aku simpan utuk die. he3..
bukan masenya nak gtaw... doakan jew aku mampu berjaya dunia dan akhirat...

No comments:

Post a Comment