dengan nama ALLAH

dengan nama ALLAH

Thursday, February 17, 2011

PEMALAS GILEWW....

Bile p mengajar ngan semangat berkobar-kobar tapi sampai kelas, penduduknye pemalas sgt2. Nak menangis aku rase, aku dulu pom xcamtu tahap malasnye. Sabar jewlah... nak jew aku canang balik kejayaan2 aku dulu zaman2 sekolah, aku rase tahap mereka ngan aku n sahabat handai jauh sgt. Da boleh dikatakan xder persamaan langsung... hisyhh

klu kecik2 budak, aku xkesah sgt,..ne da nak spm..17, 16...agak2 lah klu aku nak bagi soklan, aku kena jwab, pahtu minggu depan aku bagi skema jawapan tu. Cam hampeh jew keje aku ne...nak jew aku kutuk2 skolah mereka tu..tapi mane leh.. ( dalam aty busuk ne...MMG BOLEH SGT2 KLU AKU NAK WAK CAMTU). 
masuk 2 minggu aku mengajar, aku wase cam aku lak nak ambek spm... tiap2 ary aku duk stdy, duk belek mane2 web yang leh dijadikan rujukan untuk aku. Gile...aku wak latihan, aku cube terang kat diri sendiri, pahtu aku cube hafal apa yang penting...tapi dak2 tu, leh lah bagi hadiah sengih2 kat aku, bagi soklan..mereka wak senyum kambing...xder inisiatif nak berjaya lasom. Yng cam ok cket, duk cibuk belek nset...eisyh. Payah lah budak2 skrg ne..okes, aku leh sabar agy, tapi bile aku da xdapat nak tahan...tu seme salah kowg.
Aku still wonder..pe lah taktik ngan strategi yg perlu aku gunakan untuk slesaikan masalah ne. Aku nak kowg seme berjaya tu niat aku bile aku nak interview ri tu..alaa, klu kowg berjaya pom, bukan aku mtk kowg bagi piala pusingan kat aku, xpom aku mtk ko bagi aku makan kfc free...aku jz nak kowg berjaya jew, untuk mase depan kowg gak,...plz lah... 

No comments:

Post a Comment